Педагог-психолог кабинеті
Педагог-психолог
Махмудова Еркежан Жаксыкелдыевна
Білімі: жоғары «Қазақ инновациялық гуманитарлық-заң университеті” бакалавр дәрежесі, 2017-2021 жж.
“Алихан Бокейхан университеті” магистр 2021-2023 гг.
Лауазымы: Педагог-психолог, валеология оқытушысы
Мамандық: педагог – психолог
Педагогикалық өтілі: 5 ай
Курсы повышения квалификации:
- Қазақстан Республикасы педагогтерінің біліктілігін арттырудың білім беру бағдарламасы бойынша “педагог-психологтардың жұмысын ұйымдастырудың ғылыми-практикалық негіздері” тақырыбындағы курс, 80 сағат көлемінде, Алматы қ.
- “Педагог-психолог жұмысында метафоралық ассоциативті карталарды қолдану негіздері” курсы, Семей қ.
Педагог-психологтің ұсыныстары
Психология апталығы
01/04/2021
Жас оқытушылар мектебінің
Геодезия Және картография жоғары колледжінің методисті Абдрахманова А Ж. ұйымдастыруымен 2021 жылы 1 сәуірде жас оқытушылар мектебінің сабағы өтті. Колледждің педагог-психологы Б.Ж.Асетова жас оқытушыларға тренинг ұйымдастырды.
Тренингтің мақсаты: «кәсіби күйіп қалудың» алдын алу, өзін-өзі реттеу және релаксация дағдыларын үйрету, жағымды эмоционалды жағдайды қалыптастыру.
Әлеуметтік пәндер оқытушысы Хакимова А.М. педагогикалық технологиялардың ұғымдары мен жіктелімдері туралы айтты. Педагогикалық технологияларды қолдану, пән бойынша дәріс конспектілері және сабақ жоспарын құру туралы.
«Бақыт жанымызда» атты психология апталығы
2021 жылдың 15-19 наурыз аралығында геодезия және картография жоғары колледжінде психология апталығы өтті.
Апталық барысында «Психология – таңғажайып ғылым!» галереясы, «Бұл қызық» қабырға газеті, «Менің тобым» фотокөрмесі мен «Өзіңмен және өзгелермен қалай үйлесімді өмір сүруге болады?» тақырыбында жатақхана тұрғындарымен дөңгелек үстел ұйымдастырылды. Мақсаты: жас ұрпақты адамгершілікке тәрбиелеу және адамдармен өзара әрекеттесуге бейімдеу.
18 наурызда 104 ТК және 106 ТА студенттерімен «Ой мен ойын» зияткерлік-танымдық сайыс өтті. Зияткерлік ойын қатысушылардың зеректілігін, эрудициясын ояту және соны қолдануға негізделді. Мақсаты: Студенттердің сөздік қорын дамыту, белгілі бір тілде өз ойларын еркін жеткізе білу қабілеттерін қалыптастыру. Білімге деген құштарлығыңызды бақылау, біліміңізді одан әрі нығайту. Әр бөлім бойынша ойлауды дамыту, жүйелі түрде сөйлеуге және оқуға деген қызығушылықтарын ояту. Өз бетімен қорытынды жасауға машықтандыру. Ойлау қабілеттерін дамыту.
«Ана үйі» онлайн кездесу
Ағымдағы жылдың 25 ақпанында геодезия және картография жоғары колледжінің 1 курс студенттерінің «Аналар үйі» қоғамдық қорының үйлестірушісі А.Г.Нуртазинамен онлайн-кездесуі өтті. Бұл әлеуметтік жетімдіктің алдын алуға бағытталған қоғамдық ұйым. Қоғамдық ұйым балалы аналарға көмектеседі және оларға қолдау көрсетеді, жетімдіктің алдын алумен айналысады. «Аналар үйі» жобасының мақсаты – ананың өз баласын тастап кетуіне жол бермеу және баланы туған отбасында қалдыру. Қордың үйлестірушісі А.Г.Нуртазин жиналғандарды осы ұйымның миссиясы туралы хабардар етті.
Студенттермен келесі түсініктерді түсіндіру мақсатында әңгіме жүргізілді:
- Отбасы – қоғамның негізі.
- Ата-ана балаларын тәрбиелеуге жауапты.
- Бала отбасында тәрбиеленуі керек.
- Біздің мемлекетте тастанды балалар, жетімдер болмауы керек еді.
Әрбір ата-ана баласын өз Отанының ең ақылды, әдепті, жауапты, ар-ұжданды азаматы етіп өсіруге жауапты.
состоялась онлайн встреча студентов 1 курса высшего колледжа геодезии и картографии с координатором общественного фонда «Дом матери» А. Г. Нуртазиной.
Эта общественная организация, которая нацелена на профилактику социального сиротства. Общественная организация помогает и поддерживает матерей с детьми, занимается профилактикой сиротства. Цель проекта «Дом матери» – предотвращение отказа матери от малыша и сохранение ребенка в кровной семье. Координатор фонда А.Г.Нуртазина проинформировали аудиторию о миссии данной организации.
Со студентами была проведена беседа с целью разъяснения следующих понятий:
Основой общества является семья.
Родители несут ответственность за воспитание своих детей.
Ребенок должен воспитываться в семье.
В нашем государстве не должно быть брошенных детей, детей – сирот.
Каждый родитель несет ответственность за воспитание своего ребенка как самого умного, порядочного, ответственного, добросовестного гражданина своей Родины.
«Жатақхана – біздің ортақ үйіміз!»
2021 жылдың 18 ақпанында
«Геодезия және картография жоғары колледжі» КМҚК директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Омарова М.К. және педагог-психолог Әсетова Б.Ж. жатақханада тұратын 1 курс студенттеріне «Жатақхана – біздің ортақ үйіміз!» атты тақырыпта тренинг өткізді.Жатақхана – адам мінезінің барлық жасырын жақтары айқын көрінетін ерекше әлем. Жатақхана тек тәртіпке байланысты емес деп айтуға болады. Бұл- өмір мектебі!Ұжымдастырушылық сезімі, өзара қолдау мен өзара көмек, түсіністік пен эмоционалды тұрақтылық – жатақханадағы маңызды қасиеттер. Бұл біздің ортақ үйіміз!Мақсаты: жатақханада тұратын студенттердің жеке басын сәтті бейімдеу және үйлесімді дамыту үшін жағдай жасау.
2021 жылдың 18 ақпанында сағат 16:00-де
геодезия және картография жоғары колледжінің жатақханасында “Жатақхана – ортақ үйіміз!” тақырыбында тренинг өткізіледі.
Карантиндік талаптар сақталу керек!
«Отбасы-адамгершілік пен руханияттың қайнар көзі»
2021 жылғы 16 ақпанда «Геодезия және картография жоғары колледжі» КМҚК директорының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары М.К.Омарова мен педагог-психологы Б.Ж.Әсетова 1 курс студенттерініңата-аналарына арналған «Отбасы-адамгершілік пен руханияттың қайнар көзі» тақырыбында семинарөткізді.
Рухани—адамгершілік тәрбиесі — өзіндік сананы дамытуға жағдай жасауды, жеке тұлғаның әдеп ұстанымын, оның қоғам өмірінің нормалары мен дәстүрлерімен келістірілетін моральдік қасиеттерін және бағдарларын қалыптастыруды болжайды. Студенттерді рухани—адамгершілікке тәрбиелеу, болашағына жол сілтеу – бүгінгі өзекті мәселе. Негізгі міндет – жас жеткіншектің жақсы әдет, мінез—құлқын қалыптастыру. Баланың сезіміне әсер ету арқылы ішкі жан дүниесін ояту нәтижесінде оның рухани — адамгершілік қасиеттері қалыптасады.
Семинар барысында ұрпақ тәрбиесіне келешек қоғаммұрагерлерін тәрбиелеу ісідеп қарау керектігі айтылды. «Отан отбасынан басталады» демекші, ата–аналар мен ұстаздар қауымы үшін жас ұрпақты тәрбиелеп, оны қоғам мүддесіне оңтайлы қызмет етуге бағыттау ортақ мәселе екендігіне де назар аудартты. Осы мәселеге ата–аналар мен ұстаздар қауымы болып бірге атсалысу қажеттігін ескертті.
“Жас оқытушының кәсіби бейімделуі”
2021 жылдың ақпан айының 15 жұлдызында Геодезия және картография жоғары колледжі директорының ТЖЖ орынбасары М.К.Омарова мен педагог-психолог Б.Ж.Әсетованың ұйымдастыруымен ЖАС ОҚЫТУШЫЛАРмен “Махаббат сабағы” атты тренинг өткізілді. Тренинг мақсаты: жас оқытушыларда жағымды көңіл-күй қалыптастыру, “кәсіби жану” синдромының алдын алу, тыныштандыру.
Құрметті ата-аналар сіздерді 2021 жылдың 16 жұлдызында өтетін “Отбасы адамгершілік пен руханияттың қайнар көзі” атты онлайн кездесуге шақырамыз!!!!
ҚҰРМЕТТІ ЖАС ОҚЫТУШЫЛАР!
Ақпан айының 15 күні сағат 16:00 тренинг өткізіледі. Сілтеме сол күні беріледі.
Директордың ТЖЖ орынбасары
Педагог-психолог
«Психикалық денсаулық» тақырыбында дәріс-әңгіме
2020 жылдың 19 қарашасында геодезия және картография жоғары колледжінде «Психикалық денсаулық» тақырыбында екінші курс студенттеріне арналған дәріс-әңгіме өткізілді.
Студенттерге келесі маман сөз сөйледі: педагог-психолог Әсетова Б.Ж.
Психикалық денсаулық – бұл адамның өз қабілеттерін сезінетін, күнделікті өмірдің күйзелісіне төтеп бере алатын, нәтижелі болып, өз қоғамына өз үлесін қосатын әл-ауқаты.
Әңгіме соңында студенттер өздерін қызықтырған барлық тақырыптар бойынша сұрақтар қойып, жан-жақты жауаптар алды.
23 қараша 2020 ж.
Психология апталығы
23-27 желтоқсан аралығында Геодезия және картография жоғары колледжінде психология апталығы өтті.
Апталық «Жүректі достыққа толтыр» атты акциясынан басталды. Таңертең колледждің бас ғимаратында педагог-психолог Әсетова Б.Ж. және 205 топ студенті Қалиоллаева Мақпал студенттермен және оқытушыларды қарсы алды. Студенттер мен оқытушылар тапсырмаларды қызығушылықпен орындады.
24 желтоқсанда Арт терапияның бөлімі «Мандала тоқу» 205 топ студенттеріне өткізілді.
Мақсаты: оқушылардың шығармашылық белсенділігін арттыру
Мандала адамның ішкі жағдайын, оның бейсаналық «ішкі әлемінің шындығын» болжайтын объект. Мандала жасау психотерапевтердің пікірінше, мандала жасау бізді ішкі әлемімізді сезімтал ететін медитацияға әкеледі.
Мандалды жасау процесінде сіз қол жеткізесіз;
- өзін-өзі бағалауды жоғарылату;
- сол және оң жақ жарты шарлардың үйлесуі;
- Жүйке жүйесін нығайту, психикалық денсаулықты жақсарту;
- стресске төзімділік пен бейімделуді арттыру;
25 желтоқсанда жатақхана студенттеріне «Алиас» , «Уно» атты үстел ойындары өткізілді.
Алиас(лақап аттар, элиялар, басқаша айтыңыз) – ойыншылардың мақсаты жасырын сөзді командаластарға (кейбір жағдайларда қарама-қарсы команданың ойыншыларына) ым-ишара жасамай және жасырын сөз бен сөздерді бірдей түбірмен айтуды түсіндіру.
Ойыншылар топқа бөлінеді, әр топтағы ойыншылардың саны бірдей болмауы керек. Алиас – бұл партиялар мен ірі компаниялар үшін ең танымал үстел ойындарының бірі. Ол күрделі сөздер мен сөз тіркестерін түсіндіру барысында туындайтын бәсекелестік пен күлкілі жағдайларды біріктіреді.
Уно- ең танымал үстел ойындарының бірі. Кодтық аттар немесе Скажи иначе сияқты шедеврлермен қатар, бұл кез-келген ойын кітапханасының міндетті құрамдас бөлігі, барлық уақыт пен кеңістік үшін қызықты, карта ойындары әлемінің шексіз классикасы! Uno ережелері бір минутта түсіндіріледі, сіз ойыннан бірнеше сағат бойы ләззат ала аласыз!
26 желтоқсанда «Қызықты психология» атты газеттер көрмесі
Мақсаты: екінші курс студенттерін бейімдеу, студенттердің психологиялық денсаулығын нығайту, жеке шығармашылық қабілеттерін дамыту, студенттердің психология ғылымына қызығушылығын қалыптастыру.
27 желтоқсанда 205 топқа «Мен және менің достарым» атты тренинг өтті
Міндеттері: Қатысушыларға нағыз достың қасиеттерін түсінуге көмектесу, достар табуға көмектесетін өзіндік қасиеттерін талдау. Достық қарым-қатынасты сақтау қажеттілігі туралы түсінік қалыптастыру және оларды дамытуға күш салу.
27 қаңтар 2020
Психологиялық қызметтің мақсаты:
Психологиялық қызметтің мақсаты – білім беру ұйымында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялық қызметтің негізгі міндеттері:
1) білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
2) білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам даму жағдайында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;
3) әрбір білім алушыға оның тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде жеке тәсілді қамтамассыз ету;
4) психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту;
5) психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың мәселелерін шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
6) білім алушылардың психологиялық денсаулығын қорғау;
7) психологиялық мәселелерді шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету;
8) білім беру үдерісі субъектілерінің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін көтеру.
Психологиялық қызмет жұмысының негізгі бағыттары:
- Психодиагностикалық
- Консультациялық
- Ағартушылық-профилактикалық
- Түзету-дамытушылық
- Әлеуметтік-диспетчерлік
Құрметті студенттер!
Біздің колледжде психологиялық қызмет кабинеті жұмыс жасайды, онда достыққа, отбасындағы қарым-қатынасқа, топтағы қарым-қатынасқа, оқытушымен қарым-қатынасқа байланысты жағдай туындап жатса, басқа да бір мәселе мазаласа, сіздің қиын өмірлік мәселелеріңізді шешуге көмек көрсетіледі. Колледждің педагог-психологі: Әсетова Балжан Жанатқызы. №204 (2 қабат) күнделікті 8.30-дан 17.00-ге дейін педагог-психологтің кабинетіне жолығуыңызға болады.
Және де, сонымен қатар колледжде «СЕНІМ ПОШТАСЫ» бар, ол поштаға педагог-психологке немесе колледж әкімшілігіне арналған арнайы ұсыныстарыңызды, өтініш-тілегіңізді хат үлгісінде жеткізуіңізге болады. Сенім поштасы екінші қабатта педагог-психолог кабинетінің қасында орналасқан.
Сенім поштасын қолдану ережелері:
1. Өзіңізді мазалап жүрген мәселені немесе ұсыныстарыңызды, өтініш-тілегіңізді, кез-келген фарматты параққа анықтап жазыңыз.
2.Жазған хатыңызды кімге жолдағанаңызды (педагог-психологке немесе колледж әкімшілігіне), жазуыңызға немесе жазбауыңызға да болады.
3.Сіздің хабарламаңыз кімнен екені жазылуы немесе анонимді болуы мүмкін. Сізбен хабарласатын телефон нөміріңізді жаза аласыз, сонымен қатар e-mail қалдыруыңызға болады, сізге электронды почта арқылы хабарласамыз.
Өзіміз жағынан хат жазбаларының құпия болатынына сөз береміз.
Есіңде болсын: мәселеңізді айтсаң ғана тез шешіледі!
СЕНІМ ТЕЛЕФОНДАРЫ
# Не Молчи KZ Сенім телефоны үшін
(жыныстық зорлық-зомбылыққа қарсы ұлттық қозғалыс)
+77051510000
Балаларға арналған сенім телефоны
111 ( Жүз он бір)
Тегін ұлттық тәулік бойы жұмыс істейтін сенім телефоны
150 (Жүз елу)
Қала әкімінің сенім телефоны
52-07-87
Жол полициясының сенім телефоны
56-01-1956-52-96
Полицияның сенім телефоны
56-97-17
“ ЖҚТБ/АҚТҚ орталығының” сенім телефоны
52-21-49
52-47-37
« Аналар Үйі» телефоны
1422
Өртке қарсы қызмет сенім телефоны
56-99-16
Қаржы полициясының сенім телефоны
34-34-17
144
Педагог-психологтің ұсыныстары
Емтиханға психология тұрғысынан тиімді дайындалу тәсілдері туралы ұсыныстар:
Аса жоғары мақсатқа қол жеткізу үшін өзіңнің алдыңа аса жоғары міндет қойма. Жағдайдың әбден шиеленісуін күтіп отырма. Емтиханға алдын ала, аз-аздап, бөлшектеп дайындалуға кіріс. Егер күш-жігерің мен ойыңды жинау қиынға соқса, алдымен ең жеңілдерін есте сақтауға тырыс, содан кейін күрделі материалды оқуға көш. Ішкі қобалжуды, шаршағандықты басуға, өзіңді бос ұстауға көмектесетін жаттығуларды күн сайын орында.
Көздерің шаршаса, не істеу керек?
- Емтиханға дайындалу барысында көзге түсетін жүк басым болады. Егер көзіңіз шаршаса , ағзаңыздың да шаршағандығы: оның емтихан тапсырмаларын орындауға күші жетпейді. Көзге демалыс беру керек.
Төмендегі жаттығулардың кез келген екеуін орында:
- Кезек-кезекпен асты –үстіге (25секунд) , оңға—солға (15секунд) қараңыз;
- Көзіңізбен өзіңіздің есіміңізді, тегіңізді, әкеңіздің атын жазыңыз;
- Қашықтағы затқа қара (20 секунд), сосын көз алдыңдағы параққа бірінші оңнан солға қарай, сосын солдан оңға қарай шаршының, үшбұрыштың суретін сал.
Тамақтану
- Күніне 3-4 рет дәрумендерге бай , ас қабылда. Асқа грек жаңғағын, сүтті тағамдарды, балық, ет, жеміс-жидек, көкөністерді кабылда. Тағы бір кеңес: емтихан алдында аса тойып тамақ жеме.
Дайындалатын орын
- Жұмыс орныңды дұрыс ұйымдастыр. Сары немесе күлгін түсті зат немесе сурет стөліңізге қойып қойыңыз, бұл тустер сіздің зияткерлік белсенділікті оятады.
Емтиханға дейінгі және емтихан барысындағы іс — әрекетіңе нұсқаулар:
- Емтиханға бір күн қалғанда ештеңе жасамауға тырыс. Егерде бір тақырыпты аяғына дейін оқымаған болсаң, оқуға да тырыспа. Демал, ертеңгі емтихан туралы ұмытуға тырыс.
- Емтихан алдында міндетті түрде ұйқыңды қандыр.
- Міне, аудитория есігінің алдындасың! Сабырлан! «Мен сабырлымын! Мен толық сабырлымын!» — деп бірнеше рет қайтала. Алғашқы лекпен жауап беруге тырыс. Мазасызданған группаластарыңның қасында көбірек болсаң, қорқыныш, сенімсіздік сезімі билеп, стресс күшейе түседі.
- Өз эмоцияларыңды ретке келтіріп, ойыңды жинақта.
- Аудиторияға сеніммен кір, бәріде ойдағыдай болады.
- Жайланып отыр, арқаңды түзе. Өзіңді бәрінен биік, ақылды айлакер және бәріде ойдағыдай болады деп ойла. «Мен сабырлымын! Мен толық сабырлымын!» деген сөздерге зейініңді шоғырландыр, сонымен қатар асықпай бірнеше рет қайтала. Ойларыңнан арылуға тырыспа, себебі одан сайын мазасыздықты күшейтеді. Соңында жұдырығыңды қатты қыс.
- Мазасыздануды жоюға арналған тыныс алу жаттығуын орында:
- жайланып отыр
- мұрныңмен терең дем ал (4-6 секунд)
- ауаны іште ұста (2-3 секунд)
- Әрі қарай алаңдамау, артық сұрақтар қоймау үшін бар назарыңды салып емтихан жүргізушісін тыңда. Ол тестілеу жұмысын толтыру, орындау ережелерін түсіндіреді: бланкті толтыру, қандай әріптер жазу керек т.б.
- Жұмысқа толықтай кірісуге және айналадағылардың бар екенін ұмытуға тырыс. Сен үшін тек қана уақыт тіршілік етеді, тесті орындау, бланк пен тапсырманы толтырудың шектеулі уақыты бар. Байыпты, тездет. Тапсырманы соңына дейін оқы. Асығыстық тапсырманың бірінші сөзін оқып, аяғын ойдан құрастыруға алып келеді.
- Барлық сұрақты қарап шық және өзің жауабына сенімділерінен баста. Сонда ғана сен сабырланып, жұмыс ырғағына енесің. Кез – келген тестте сен жауабын нақты білетін сұрақ болады, сондықтан ойыңды жинақта.
- Бір тапсырманы аяқтап, екіншісіне кіріскенде алдыңғысын ұмыт, себебі тест тапсырмалары бір – бірімен байланысты емес.
- Сызу әдістемесі арқылы жұмыстан! Сұраққа маңдаспайтын жауаптарды бірінен соң бірін сызып отыр.
- Егер де жауабыңыздың дұрыстығына күмәндансаң, таңдауға қиналсаң, өзіңнің ішкі сезіміңе (интуиция) сен!
- Өз жұмысыңды тексеруге уақыт қалдыр, ең болмағанда көзбен жүгіріп, көрініп тұрған қателерді дұрыстайсың.
Емтихан барысында күйзелісті қалай жеңу керек?
Стресс (ағыл. stress) қатты куйзелу, абыржу, мөлшерден тыс ширақтылық деген сияқты бірнеше мағынаны қамтитын жалпылама сөзбен айтылған адамның ерекше куйі. Ғылымға ең алғаш осы ұғымды енгізген канадалық физиолог Ганс Селье. Оның анықтамасы бойынша, стресс – өте жағымсыз әсерлерге жауап ретінде туған ағзаның қалыпсыз бейімделу әрекеттерінің жинағы. Стресс – студент үшін қалыпты жағдай.
Стресті жеңу үшін бірнеше қарапайым ұсыныстарды ескеріңіз:
- Әрқашан жинақы болуға ұмытылыңыз.
- Стрессті төмендететін қарапайым әдіс – ол жай ғана өмірдің қарқынын төмендету.
- Тыныштандыратын дәрі-дәрмектерді жиі қолданбаңыз!
- Стресстен арылудың жақсы бір әдісі – ол дене шынықтыру жаттығулары, қозғалыс. Жүгіруге, велосипедпен серуендеуге, би кешіне, бассейнге немесе тенниске баруға әрқашан да уақыт табуға болады.
- Күйзелістің алдын алуға, күн тәртібін тиімді қалыптастыруға уй жануарлары өте жақсы көмектеседі.
- Комедиялық фильмдер, сатирик-жазушылардың шығармаларын оқу көңіл күйіңізді көтереді.
- Таза ауа мен табиғат күнделікті болып тұратын ауыр ойлардан арылуға көмектеседі.
- Емтихан алдында аса тойып тамақ жеме. Дәрумендерге бай жеңіл тағам қабылдау ұсынылады. Біраз шоколад, банан, лимон қосылған ашты шәй ішуге болады.
- Кофе ақыл-ой қызметін жақсы ынталандырады сондықтан, эмтихан кезеңінде ұсынылады. Бірақ, кофені 3-4 сағатқа әсер ететін аз мөлшерде ғана ішу қерек, өйткені өсіп келе жатқан ағзаға көп мөлшерде қабылдау зиян болады.
- Аутотренингпен айналысуға болады. Көзіңізді жұмып, ынғайлы отырыңыз немесе жатыңыз. Аяғыңыздың басынан бастап, төбеңізге дейін барлық дене мүшелеріңізді бос ұстаңыз. Денеңіздің бәрі босағаннан кейін, жатуыңызды немесе отыруыңызды жалғастырыңыз, жақсы сезімді сезініңіз .
- Бұлшық еттеріңізді кезек-кезекпен 5-7секунд қатайтып, 20-30 секунд босатыңыз. Бұл жаттығу күйзелістен арылтып, жақсы жатып жайлы тұруға тиімділігі жоғары.
Ең бастысы емтихандар студенттің білім деңгейін анықтайтындығын, білімін анықтап қана қоймай жаңа жеңістер мен биіктерге, жеке тұлғаның дамуына жол ашатындығын түсіну қажет!
ПСИХОЛОГИЯ АПТАЛЫҒЫ
Біздің колледжде 25.12.2017ж.-29.12.2017ж. аралығында жоспарға сәйкес, психология апталығында әр-түрлі іс-шаралар өтті. Іс-шараларға 2-4 курс студенттері, топ жетекшілер, оқытушылар, тәрбиешілер белсенді қатысты.
Психология апталығы қатысушыларға өмір құндылықтарын, адамдардың өзіндік ерекшеліктерін көруге, психоэмоциялық жағымды қарым-қатынаста болуына, өз мүмкіндіктеріне сенімділіктерін, әлеуметтік дағдыларының дамуына: ынтымақтастық, достық, өзара түсіністік және ең бастысы жауапкершілікті мінез-құлқын қалыптастыруға көмектесті.
Психология апталығына орайластырылған іс-шараларға белсенді қатысқан студенттер мен оқытушыларды көптеген жағымды сәттер мен естеліктер бей-жай қалдырмады деп ойлаймын.
Психологиялық акция: «Көңіл-күй түсі»
Акцияның мақсаты: студенттер мен оқытушылардың эмоционалдық жай-күйін диагностикалау, өзінің көңіл- күйін түсінуге деген қызығушылық тудыру.
Конкурс «Менің тобымның ең үздік фотосуреттері»
Студенттерде осы конкурсқа қатыса отырып, өз топтарының өмірі туралы фотосуреттер арқылы көрсету мүмкіндігі пайда болды.
ЖАТАХАНАДА ТҰРАТЫН , БІРІНШІ ЖЫЛЫ ОҚУҒА ТҮСКЕН
СТУДЕНТТЕР АРАСЫНДА ӨТКЕН ТРЕНИНГ
Мақсаты:
- Топтағы қарым-қатынасты жақсартып, бірлікті нығайту.
- Қарым-қатынас деңгейлерін дамыту, өз-ара қайшылықтарды, түсінбеушіліктерді болдырмаудың алдын алу.
- Колледжге бірінші жылы оқуға келген студенттерді жаңа ортада бейімделуіне көмек көрсету.
Ойын “Ізкесуші”.
Студенттер психологиялық “Зияткерлік марафон“ сайысына және “Ізкесуші” ойынына қатысу арқылы, психология бойынша өз білімдерін көрсетті.
2017 жылдың ең үздік ІЗКЕСУШІЛЕРІ!!!
Барлық қатысушыларға белсенді қатысқаны үшін және колледжге деген махаббаты туралы қайталанбас өлең жолдарына рахмет!!!
04 June 2018